Sunday, May 2, 2010


Niih, mõtlesin, et vahepeal võiks endast ka paar sõna kirja panna.
Pärit olen Valgast, vanemad elavad seal siiamaani. Tallinna poole ajas mind soov õppida inglise keelt veidi rohkem, kui Valgas seda teha oleks saanud. Siin mul see ka enam-vähem õnnestus.
Eriline spordiplika pole ma kunagi olnud. Põhikooli ja gümnaasiumi ajal olin keskmiste seas, aga samas keku tunnid meeldisid väga. Kui veel Valgas elasin siiis ikka päris tihti sai jooksmas käidud ja rattaga sõidetu, pluss veel palju palju kõndimist, sest elasime linnast väljas ja bussipeatusesse oli vaja jala minna 2.5 km iga päev edasi-tagasi. Sellega sai ka kaal paigas hoitud.
Algklassided tegelesin veel ka peotantsu ning rahvatantsuga, viimasega sai käidud ikka Soomes mitmeid kordi ja üle Eesti ka esinemas!
Jõusaali juurde tulin u 2,5a tagasi, aga püsivalt ei suutnud seal kunagi käia. Oli sügist-talv periood, kus käisin esimesel aastal seal rohkem ja siis kevad-suvi jälle vajus asi ära. Paraku hakkasid ka kilod niiviisi juurde tulema, sest ainult jõusaalitreeningust pole ju kasu, kui igasugust jama suust sisse ajada kahe käega! U eelmise aasta veebruaris hakkasin asjaga uuesti tõsisemalt tegelema. Peaks mainima, et selles aitas mind väga palju Ingrid. Hakkasime koos trennis käima ja tänu temale tutvusin ka Marek/Bonsuna/Kalmusega, kellelt saigi tellitud toitumis- ja treeningkava. Pidin asja kätte võtma. Nii siis ma u märtsist mai kuuni jälle käisin tihedamalt jõusaalis ja toitusin õigesti. Vahel sai ka patustatud, kuid jõudsin oma tollase eesmärgini. Nu ja kui eesmärk oli käes siis jäi asi jälle kängu. Suvel sai natuke jälle jooksmas käidus ja rattaga sõidetud, aga jõusaali ei kippunud kohe üldse. toitumisega oli ka nii kuis oli. põhitõed jätsin küll samaks, aga samas lubasin ka muid asju juurde sinna. sügiseni püsisin oma eesmärk-kaalus, isegi võtsin suures stressis veel alla. Siis aga toimus jälle elumuutus ja ma sain tunda kuidas üks pereisa kokkab niivõrd hästi, et ei saa tema toitudele "ei" öelda. Tema "väherasvased" toidud tõid mulle ilusa 5kg juurde, mis tõi mu peaegu aasta algseisu tagasi.
Nüüd sellel aastal siis otsustasin, et sellest oampäi käsile võtmisest ikka ei piisa. Pean laskma ennast kellelgi teisel käsile võtta! Nu ja see võistlus ju super!

Nüüd mõned päevad olengi tegelenud uute kavadega ja enesetunne on super. Ei pea ise mõtlema, kõik on paberil ja just nii teengi!
Kui mõni töövaba päev tuleb, siis on vast ka rohkem aega, et postitada siia paar pilti, mu söögikordadest.

Eilsest rattasõidust niipalju, et ilm oli kuiv :D ei saanud märjaks. Aga jalgevahe on küll valus. Oleks siis seksist, aga ei. 2-tunnisest rattasõidust! Kui keegi teab kust odavalt rattasõiduvarustust saada, siis olen suur kõrv ja silm :D
Seniks tsau-bakaa ja loodan, et nautisite kirjutatut!

4 comments: