Friday, May 7, 2010

Niih, eile oli siis rattasõidu päev. Hommikupoole sättisime Lauriga rattagasõitma, pumpasime mu rattal rehvid täis ja avastasime, et esirehv tühi ikka. Läksime siis linna, ostsime uue sisekummi. Panime slle siis alla, pumpasime täis ja sõit võis alata!

Kahjuks jäi ta aga üsna lühikeseks, sest siis avastasime, et käiguvaheti kõver ja kett jookseb ühel hammasrattalt maha ja käib vastu mingit metalli. Einoh tore lugu küll. Käed olid õlised mõlemal, mina äärmiselt nördinud ja tujukas ka lõpuks. Ei jäänudki muud üle kui kodus trenažööri otsa hiljem ronida, mida ma ka tegin!
Telekast tuli Grey Anatoomia ja see tunnike rattasõitu sai suht kiiresti läbi, polnudki nii hull kui oleksin arvanud :)

Tänastest tegemistest niipalju, et käisin Zelluloosi spordikeskuse juhatajaga rääkimas. Eeltöö oli mu eest juba öra tehtud ja mul tuli vaid leping allkirjastada, mille blanketi meil kummalgi polnud :D Jooksvalt saab selle ka tehtud. Leping sellepärast, et nüüd on minu AMETLIK sponsor Zelluloosi Spordikeskus!
Nii lahe! Nüüd poole tunni pärast lähengi sinna trennitama koos Andrus Jürgensoniga, kes on seal treener, ta lubas mul silma pääl hoida :)

Ja õhtul! Siis on põhisündmus! INGRID on täna sünnipäevalaps!!! Palju palju õnne talle siia kaa! Et siis õhtaks Arukülla sünnipäevale!

No comments:

Post a Comment