Monday, May 24, 2010

Appi!
Pole juba nii ammu siia kirjutanud, et häbi kohe! võibolla sellepärast ka, et muutusi pole olnud. Täitsa pael! Trenni teen korralikult, aeroobset ilusti juurde. rattaga sõidan ka 3x nädalas. Treener ütles, et trennikoormust suurendada veel ei taha, sest ma väsiks ära enne võistluse lõppu... seega oleme muutnud toitumist. kolm korda juba.

2 nädalat on kaal seisnud 68,6 peal. nüüd siis otsustasime, et kärbime valgukogust toidus. 1/4 vähemaks pmst igast toidukorrast. Süsivesikuid maha ei saa võtta, sest siis mul tekiks hundiisu :D ja seda me ei taha!

Eks ma nüüd siis üritangi jälle toidu arvelt kärpida ja leppida veidi ka näljatundega... Keegi pole öelnud, et muutumine peaks valutu olema :D Ma pean sellele vähem mõtlema ka ja lihtsalt menüüd järgima. Raske on! Aga saab hakkama, olen ennegi saanud!

Muudest uudistest niipalju, et olen nüüd kassiomanik :D Maalt tin omale imepisikese veel ja armsa halli karvakera. Mel on õppimise periood ja praegu õpime liivakastis käimist. Piima joob ise topsist... paari päeva pärast õpetan konservid ka selgeks. krbuskeid hetkel veel ei taha, vähemalt pole neil huvi.. vaatame kuidas läheb.

2 comments: