Monday, May 31, 2010

Algkaal : 70,5kg, tänane kaal 66,9kg
Peaaegu 5 nädalat on võistluse algusest möödas ja olen graafikus. Tahaks selle peale karjuda ja rõõmuhüppeid teha :D
Aga eelmine nädal oli mingis mõttes nõme ka... Trenni teha ma üldse ei jõudnud. Ei kodus ratast, ega ka saalis käia. Esitek olid mul ju imearmsad kiisupojad nädala alguses siin ja siis nädala lõpu poole sai tööväsimus must võitu ja isegi hea tahtejõu korral mu keha ei allunud mulle ja ei tahtnud varem ärgata. Täna aga tunnen, et väsimus on möödas, ees on kaks vaba päeva ja täna ronin juba ratta otsa, homme ootab mind ees SUPER ZELLULOOSI SPORDIKLUBI!
Niiet tervislik toitumine viib eesmärkideni, tervislik toit ja trenn viib aga super tulemusteni ;)
Soovitan soojalt!
Nautoge ilusat algavat suve, tehke grilli, veetke aega heade sõprade seltsis! Hea tuju annab paljugi juurde ;)

No comments:

Post a Comment