Wednesday, August 4, 2010

Heips!
Täna hommikul sai siis kenasti jooks jälle tehtud 4km ja peale tööd 20st läksin zelluloosi trennitama taas... täna oli kavas ülakeha, mida ma ka poolikult teha sain, sest poole ajast rääkisin ma Lauriga juttu... ja on ju teada värk, et sellist kõnet ei saa edasi lükata :D
aga trenn oli hea, jällegi :P
Homme hommiku 6ks tööle ja sis peale tööd taas trenni minek :D jessss

aga kui tna trennist ära tulin ja sikupilli kanti sõbranna juurde jalutasin, siis kogesin midagi rõvedat! Nimelt olid bussikas mingid narkarid, nägin neid ja juba kaugelt vältisin, läksin sutsu teist kaudu kui tavaliselt... aga ei, nad märkasid mind ja üks hakkas järgi kõndima... ma mõtlesin, et ei hakka siin sammu kiirendama, pärast niidab veel jalust.. pealegi olid mul jalas 9cm tikk-kontsad.... sain sõbranna maja nurgapääle ja siis eit ujub külje alla ja pärib midagi vene keeles... midagi vist,et ta haige vms... ma siis ütlesin, et ma ei räägi vene keelt ja ei saa tast aru, mille peale ta silmi pööritas ja ringi keeras.... tõenäoliselt lihtsalt vaatas, kas mult saab midagi ära varastada... trennikott oli mul õnneks üle rinna pandd ja arvutist hoidsin tugevalt kinni... pärast seda käed 5mintsa värisesid... aga siit moraal, et hämaras või valges või ükskõik millal mina enam majaka kandis jala ei käi!!! Raiskan kasvõi takso peale raha... rõve kogemus igatahes!

No comments:

Post a Comment