Monday, August 2, 2010

Hei Hopsti kõigile!
Olen tagasi :D
Tean, pole juba ammu siia miskit kirjutanud... Puhas enda laiskus, samas on ju suvi, mis on seikluste aeg ja ega siis polegi aega väga palju arvuti taga istuda!
Vahepeal on olnud üsna palju liikumist ja tegemist... Rannas on päris palju käidud ja nuh, võtan meie suurepärast suve vabalt!
Trenni olen ka ikka vahepeal teinud, kuigi saali satun suht harva... need ilusad ilmad meelitavad saalist eemale... aga olen sinna ikka sattund kõige kiuste... ja siis ikka mõtlen, et kurjam miks nii harva sinna satun! :D
Aga täna peale varahommikust tööpäeva tegin väikse 2h powernap'i kodus ja siis 17st võis mind kohata Zelluloosi spordisaalis! Muideks, alates tänasest neil hoovi peal parkimine tasuline, seega auto jätsin sikupilli parklasse!
Kergemat rauda ma täna sikutama ei hakanud, valisin hoopis mõnusa aeroobse tegevuse, mida olen enne ka ühe korra proovinud... mulle sobib ja meeldib... Nimelt 4 masinat, iga peal 15mintsa ja iga masina vahel kerge venitus.... Ergomeeter, jooksulindil kiirkõnd, crosstrainer ja ratas! Lõppu tegin u 170x kõhulihastele kah! Tunne oli pärast väga hea.. mulle väga e meeldi kui tähekesed silmade eest ja pea käib ringi. Minu arust pole see hea trennitunne :D
Aga täna oli täitsa mõnna!
Homme olen suht sital ajal tööl... 13.30-21.30 kuna hommikul liigun sakust siis linnas enne tööd trenni ei jõua ja peale tööd on zellukas vist juba kinni.... homme peab sis kodus ratast tegema või õhtal väljas tunnise kiirkõnniringi... joosta ei taha, mõjub põlvedele pahasti ja pole ju mõtet neid ärritada :)

Toitumisega on nii nagu suvel kahjuks minu puhul ikka :D Jäätis on vaieldamatu lemmik ja sellest loobuda on raske :D
Aga ma üritan ja see ongi oluline ju ;)

Aga loodan siiralt, et järgmise blogitamise vahe ei tule nii pikk :D
Parimat kõigile!

No comments:

Post a Comment