Tuesday, August 3, 2010

Hei! Tänase päeva algus oli hea! Tegin mõnusa sörgi.... 4-5km, millele kulus 35 mintsa. pulss koguaeg 130ne juures, aga fiiling oli super, siuke tunne, et jookseks sakust linna välja :D
Kuna see oli esimene kord ka üle pika aja sörki teha, siis ei ole ju mõtet üle pingutada :)
Ilmaga ka vedas niipalju, et väljas pilves, vihma ei sadanud... õhk oli värske ja hea!
Pärast polnud muidugi riietel ühtegi kuiva kohta, aga ma ei kurda :D

Vahepeal kui ma kirjutanud pole siis on ka eraelus palju juhtunud!
Lauri on nt sõjaväes, 01AUG käisime tal esimest korda külas ka! see tunne oli nii nii super lihtsalt! Alguses ei tundnud äragi:D Nad ju kõik kõnnivad seal samamoodi :D aga siis vaadata oma ilusat vormis meest, no kurjam :D
Loodan 8ndal uuesti külla minna! see hea, et vähemalt saab seal terve päev olla, inimesed ju siiski kaugelt kohale tulnud :)



Aga augusti kuu tuleb mul karm, eile otsustasime treener Marek Kalmusega, et proovime kuidas kukub välja rohkem trenni ja vähem sööki variant...
Katsetamise asi... Ausalt mul hakkasid süümekad, kui nägin Laurit sõjaväes ja tean, et neid seal ju pidevalt jooksutatakse ja nad ei saa rahu:D Seega alustasin 02AUGustiga ka enda sõjaväeprogrammi :D

Good luck for that :D

4 comments:

  1. Heh treenerid on ikka jubedad, minu treener piinab mind 2,5 tundi järjest, niiet gaasipedaaligi ei jõua vajutada pärast, et koju sõita ja siis veel karjub, et `Erika, you eat too much!!!`
    Aga tunne on ikkagi hea peale trenni, niiet YOU GO GIRL!!!

    ReplyDelete
  2. Hea sust kuulda miskit :D Ma ei kujuta ettegi, mis treeningud Sul sal käivad :D aga tahaks ise ka sellist piitsa saada :D Mul ju treener Tartus põhiliselt ja treenib mind arvuti teel.. see pole ikka päris see :D Sõjaväkke peab astuma või iseennast piitsutama :D Mida ma ka teen :D Edu meile!

    ReplyDelete
  3. Jaaa minust on siin ka täielik trennihoolik saanud (jõusaal, jooks, hip hop), enam ei pea ennest sundimagi. kui mõni trennipäev vahele jääb siis selline tunne, et miskit on puudu. ja treeneriga treenida on tõesti hea: esiteks on keegi koguaeg kõrval, et juhendada; teiseks, läheb trenn palju kiiremini ja lahedamalt, kui on keegi koguaeg sabas; ja kolmandaks-minu isiklik lemmik- saab kellegi ´pihta`koguaeg vinguda, et ei suuda ja ei saa. mu treener on üks suur must kutt, kes läheb ilgelt närvi ja hakkab mu peale sõjaväestiilis karjuma, kui ma ei viitsi või vingun, aga mulle teeb see hullult nalja :D
    alati on hea kui keegi tagant sunnib :) kui ise ei viitsi, niiet ma võin su peale karjuda kui laskususs hakkab närima hahaha

    ReplyDelete
  4. hheee.... mul võiks ka treener koguag juures olla ja kõrvust sakutada :D
    Oi kuidas tahaksin ka ameerikat avastada :D kunagi peaks sellise asja lihtsal ette võtma ja maailma avastama minema :D
    Vähemalt oled Sina ees, kes teab nõuandeid jagada :D

    ReplyDelete